![]() |
[Oud versus Nieuw] |
Volgens De Kuyper Royal Distillers is de fles 16% lichter geworden door de update. De opnieuw ontworpen fles bestaat voor 30% uit gerecycled PET-plastic. De Kuyper verklaarde dat het glasgewicht van de vernieuwde fles met 16% is verminderd, terwijl het merk ook "zijn toewijding aan duurzame materialen aanzienlijk heeft vergroot, door het gerecyclede glasgehalte te verhogen van 43% naar 60%".
"Na twee decennia van onveranderde verpakkingen trekt deze eigentijdse look consumenten aan die op zoek zijn naar zowel visuele aantrekkingskracht als authenticiteit. Het weerspiegelt onze toewijding aan duurzaamheid en zal de marktpositie van Archers nieuw leven inblazen", aldus De Kuyper's marketingdirecteur, Godelief van Erve.
De nieuwe fles (met dezelfde inhoud) is vanaf maart 2025 verkrijgbaar in het Britse off-premise-kanaal. De campagne 'Make it Peachy: Refreshed' zal ook op sociale media voorbij komen, evenals andere "PR-initiatieven om consumenten te betrekken".
De Kuyper Royal Distillers, die zich vooral richt op de markt voor cocktails, nam Archers in 2022 over van Diageo voor een onbekend bedrag.
No comments:
Post a Comment